Watch out for this

Tja! Imorgon blir det sista dagen av denna 6-dagars jobbvecka och det ska bli skönt med lite ledighet. För på lördag drar faktiskt jag och Mäx till storstan och gör Annexet och Slakthuset osäkert. Vi ska se Major Lazer spela och det ska bli hur coolt som helst! Äntligen får vi se dom, woop. Major Lazer har som aldrig varit på de festivaler vi varit på så när jag fick höra att dom skulle komma till Sverige tvekade jag inte en enda sekund på att köpa biljetterna. 
 
Snart drar jag upp till Luleå och får hälsa på min kära familj. Det är ju så otroligt sällan man åker upp dit så det gäller att passa på att njuta. Planen är att åka till Ikea med mami men kommer tyvärr inte kunna ta med mig så många saker hem eftersom jag åker tåg/buss och orkar nog inte bära allt jag vill köpa haha. Men sen får jag och Maxen bila ner till Ikea i Sundsvall och införskaffa en del nya stora saker, fööööör.... Om 54 dagar ska vi flytta! Woop woop! 
 
Idag tänkte jag faktiskt fotografera utomhus men tog på mig att börja tidigare på jobbet så jag hann inte riktigt gå till mitt favoritställe. Får bli en dag jag känner att jag har mer tid. Bjussar på två bilder med min underbara polotröja (posar lite konstigt, men det är väl fashion?!). Äntligen har det blivit mode att klä sig lite varmare haha. Jag fryser ju så lätt och att alltid vara varm kring halsen är ju en fantastisk känsla, ersätter ju halsduken när man inte har lust att ha på sig den inomhus.
 
Måste också tillägga att en av mina bästa vänner ska få barn! Blev så otroligt glad då hon skrev till mig och sa att hon ska bli mamma i februari. Min första nära vän och det känns ju fantastiskt! Måste ju fotografera hennes mage när den har blivit lite större, tänk vilka fina bilder det kommer bli. Är så otroligt glad för hennes skull. Några dagar senare fick jag även veta att hennes lillasyster (som jag dessutom känner) också ska få barn, bara 5 veckor efter! Hoho, babylycka :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Dixi Wonderland säger:

Gillar verkligen din sminkning. Lite synd att din meny på bloggen följer med ner när man läser dock :/

Svar: Åh men tack så mycket! Hehe jo, skulle precis fixa till menyn men orkade verkligen inte dona med det ikväll haha, den åker bort när jag får tid :)
Mikaela Sandström

2015-10-08 | 23:54:16
Bloggadress: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback