Magasingöra och Kalkbrenner

Hej där! Alltså sorry så mycket för att jag har varit så dålig på att skriva här, men har varken haft orken eller några bilder tagna under denna stressiga period. Känns som att allt jag skriver om är bara stress, stress och återigen stress haha. Vi gör ju vårt helt egna magasin och det tar enormt mycket tid alltså att designa. Det måste se dynamiskt ut beroende på vad för sorts tidningsstil man har valt och jag har så mycket element som tar sån enorm tid att göra. Jag lägger självklart upp bilder på när jag har fått mitt magasin från tryckeriet, men just nu vill jag bara slänga mitt i sopkorgen.... haha men man är väl självkritisk I guess? 😐 jaja, igår ville jag börja helt om på nytt och göra om Egypten och pyramiderna men det slutade med att min tidning handlar om festivaler... oväntat va? Inte direkt. Det är hur som helst mycket jobb och imorgon måste jag skicka in min pdf till tryckeriet innan lunch, stressigt värre. 

Är på väg in till skolan nu och ska ha lektion i designhistoria vilket känns lite felplacerat tyvärr då jag hellre hade lagt min tid på tidningen. Inte nog med att den ska tryckas, den ska göras digitalt dessutom! 😫 och det är ju inte bara att sätta upp den digitalt, nej nej - den ska se helt annorlunda ut då det är ett plugin vi ska använda oss av.... blir att sitta till 21 i skolan igen - woop woop!! 😭😅😑 puh, annars då? I torsdags var faktiskt jag och Max på Berns och såg Paul Kalkbrenner. Han är ju riktigt bra men spelade typ bara 90-tals disco/rejv och inte samma chilliga låtar som han brukar ha med. Så vi drog hem lite tidigare 😌 är inne i stan nu, höres HEJDÅÅÅ! 👋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback