Bajs

Jag som trodde att jag hade nu en hundring kvar till att få fri vård resten av året.. De har höjt från 900 till 1100.. 300 spänn kvar! Funderar om jag ska åka in på akuten bara för att betala 300 spänn nu och sen få gratis resten (tänkte inte göra illa mig eller något, skulle bara åka in helst frisk hahah)

Nädu nu är jag sur... Nåja, finns väl inte så mycket mer att göra just nu antar jag. Sitter på sjukhuset och ska göra ögonbottenfotografering så jag kan ha kvar körkortet.

Vi hörs sen! :)


Kommentarer
Vickan säger:

Haha, känner igen mig! Var in för någon vecka sen med handen och hade verkligen räknat med att få frikortet men nähädå - 300 spänn kvar dit! Surt.

2012-04-12 | 13:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback