Att vara ärlig

Jag har lärt mig av tre underbara mkv-tjejer det senaste året att man ska vara ärlig mot sig själv. Dessa tre har visat mig att man ska stå för det man tycker och att ingen annan människa kan se ner på en bara för att man är ärlig. Jag som person har egentligen aldrig riktigt kunnat stå för något och jag har alltid låtit andra få (halvt) trycka ner mig. Kanske det sista låter lite väl överdrivet men det är så jag känner. Ända sedan jag fått lära mig och träna på att vara ärlig mot andra, och framför allt mot mig själv, har jag kunnat stå ut med mer saker än vad jag tidigare aldrig orkat. Jag har nog aldrig varit så stolt över mig själv någonsin sedan dess att jag fick lära mig detta. Men bara för att jag har lärt mig att vara mer ärlig så betyder det inte att jag ALDRIG kommer hålla inne något. Det finns många saker som jag fortfarande håller inne, men jag låter tiden få lösa de problemen. Nu har det varit ett problem som funnits sedan fyra år tillbaka och jag kommer nu ta tag i det. Lugnt och sansat kommer jag vara ärlig mot mig själv och ta tag i saken. Efteråt kommer jag bli en helt annan människa, en mer mogen sådan och jag ser fram emot det.


Ni flickor som hjälpt mig med detta, ni vet vilka ni är <3


Kommentarer
Carolina säger:

Älskar dig tjejen! <3

Svar: Älskar dig med! <33333
Mikaela Sandström

2012-09-18 | 22:13:55
Bloggadress: http://lillinashalsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback