Chock

Måste bara säga, vilken tuuur jag hade som fick min lägenhet med två rum och kök på 56 kvadrat för 3805:- i månaden!! Kunde inte ha mer tur än detta. Har kollat i princip varje dag på bostadens hemsida ända sedan januari, även efteråt att jag fick beskedet om lägenheten. Anledningen till varför jag kolla efteråt var för att se om det fanns någon lägenhet jag skulle kunnat få. Men icke, tur det eftersom nu har antagningsbeskedet kommit för höstterminen. Gissa hur många intryckningar det var för ett ynka korridorsrum på studentgettot till Åidhem?! 
Ta en titt själva, jag är glad att jag får hämta nycklarna när som helst. 20:e åker jag ner för att hämta dem, då ska det röjas för fullt!
 
 

Kommentarer
amanda Fernandez säger:

Skitbra ju! Längtar tills jag ska hälsa på dig i din nya lya:D

Svar: YAAAY! Jag med ;)
Mikaela Sandström

2012-07-13 | 11:51:49
Bloggadress: http://amandafernandez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback