Erkänner

Joo, nu är det så att jag inte kommer orka skriva så mycket i bloggen eftersom jag jobbar, är uppe i Luleå och har allmänt ett tråkigt liv då skolan inte är igång. Det är ju trevligt att vara här, men det är tusen gånger roligare i Umeå. Kan inte förklara, men jag känner mig ganska låst här uppe i Luleå. Vill komma tillbaka i rutinerna, plus ha mina katter vid sidan om mig. Känner mig som 17 igen. På tal om det, såg min lönespec att jag fått timlön som om jag vore 18 år, jag ska få 30:- mer! Så då kommer jag få meeeeer pengar, YAY! Har betalat in skithyran nu som jag missade också, det känns skönt att det är över nu, ingen mer ångest över det. Då är det bara b-uppsatsen som är kvar - börjar skriva fortsättningen på den imorgon har jag tänkt. Där ser ni, min enda lediga dag och jag spenderar den inomhus vid en dator och tjocka böcker...
 
Vill Bli fri igen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback