Ta tag i saker

Jag försöker nu under min lediga dag skriva den där förbaskade b-uppsatsen. Det går inte bra. Kan inte sitta inne medan det är sol ute, dock är det inte så kul att sitta med en dator direkt i solljuset. Dagen har inte börjat bra... Jag är konstant sur över ingenting och mitt tålamod ligger på minus femtiotre. Det ser inte bra ut det här. Jag måste göra något åt det, men vad? Pengarna är snart slut, kommer inte kunna inhandla något på Ikea, b-uppsatsen spökar i min hjärna, solen ger min ångest över att jag inte har någon tid till att njuta av denna sommar, tanken av förlovning skrämmer mig extremt mycket och det är för att jag är en sån mes som verkligen längtar efter något som egentligen behöver tid och omtanke, tanken över att jag är avundsjukt gör ont, tanken av att jag måste flytta för fjärde gången på två år lockar inte, tanken över att jag måste betala dubbla hyror nu i juli gör mig illamående. Kan det inte bli höst igen?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback