Tiden går sjukt snabbt

Denna sommar har hittills går sjukt snabbt, och inte bara denna sommar - detta år har gått sjukt snabbt! Redan juli, snart är det augusti och då taggar jag inför flytt och Coldplay <3
Har mitt sista arbetspass imorgon innan tre dagars-ledigheten. Det är ett litet pass på fyra timmar, men det är i alla fall pengar! Sen ska jag sola och städa hela huset. Behöver ägna mig en hel dag till att städa det, det är föör stort... Kanske man hinner sola också, tänker tillbaka till härliga Grekland som jag och pappa var och häslade på förra sommaren, båtluff från det sydligaste till nord-väst, fyra veckor av sol (tror inte ens att en enda dag var molnig! :O ) gav ju resultat på huden. Kan ju drömma om att bli lika brun som då, får kämpa för varenda liten sekund jag är ledig och då det är sol. Nåja, vi hörs! Herrå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback