Från gårdagen

Precis NU börjar mitt jobbpass (har gjort ett tidsinställt inlägg) och taggar för pengar. Slutar 18 och sen blir det eventuellt en sväng förbi mor min om jag har lust. Sen tillbaka till Rosvik och göra den fantastiskt goda köttfärsröran :) Bjuder på en bild från gårdagen då jag var ledig och fotade lite (hade till och med ombyte!). Sen måste jag ut igen och fota lite mer på andra roliga ställen; vill inte vara en tråkig fotograf som tar kort på massa tråkiga blommor (även om dom är vakra fattar jag inte vitsen, de är blommor... inget mer.. dom står bara där och är tråkiga...). Men bara för det bjuder jag på en bild på mig själv (vem annars?!) tillsammans med massa... blommor, dock finns ju jag med på bilden så den blir ju inte helt meningslös ;)

Kommentarer
Carolina säger:

Haha har du tråkigt och försöker bara skylla på de stackars fina blommorna? ;)
Saknar dig! <3

2012-06-21 | 13:00:17
Bloggadress: http://lillinashalsa.blogg.se
Carolina säger:

Snygg som fan är du btw kuinna!! <3

2012-06-21 | 21:44:23
Bloggadress: http://lillinashalsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback