Fullt upp

Glad midsommar btw! Har haft fullt upp med jobb och det slutar inte där.. arbetar imorgon och på söndag! Det är först på måndag som jag blir ledig, bloggen kommer ju gå i konkurs känner jag på mig. Använder Davids dator och jag kan ju säga att han har brist på bilder hära så tyvärr blir det bara någon skitbild som jag kan luska fram här. Veckorna går faktiskt riktigt fort, fortare än jag anade och snart är jag tillbaka till Umeå igen (wiie).

Min midsommar kommer jag bara spendera med David, vi två arbetar ju imorgon så det blir inget partaj för oss inte.. Han tar en powernap medan jag sitter ute i solen (typ första gången ever under denna sommar) och tar vara på de solstrålar jag får. En sak jag kan garantera är att fräknarna kommer dyka upp så småningom. Nåja, det blev ett längre inlägg än vad jag trott så nu avrundar jag här och säger än en gång; glad midsommar (även fast den är sjukt överskattad!) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback