Gör mig i ordning

Hela dagen har gått åt till att göra Amandas nya (preliminära bloggdesign). Nu är sminket fixat och sen är det bara håret och kläder som åker på innan det blir dags för jobb. Helgerna har bytts ut med vardagarna och nu känns det verkligen inte som en helg! Datorn åker ju med såklart och jag ska börja med mitt projekt som jag tog igår. Funderar på att ägna hela sommaren till att göra detta tema och sen lägga upp dessa bilder i ett litet "montage", men vi får se.. Så fort man blir klar med en bild vill man ju visa den för hela världen.

Som sagt blir det jobb i helgen, först Överkalix och sen Skellefteå, fullspäckat! Me like ;D

Kolla in Amandas blogg vettja: amandafernandez.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback