Har för mig att det är söndag

Konstig känsla det här.. Har för mig att alla butiker har stängt och att det är en söndag, varför vet jag faktiskt inte. Måste åka iväg och skaffa insulin, upptäckte att jag inte har med mig något plus att min pump har 9 enheter kvar, not good! Ska dessutom åka tillbaka till jobbet för jag tror att jag glömde min blodsockermätare där faktiskt, trisst men sant. Sen ska jag städa här hos pappa (det ser förjävligt ut här må jag säga) och sen plugga lite - ja jag har kvar fucking b-uppsatsen att skriva och det känns inte kul det här! Försöker förtränga allt men tyvärr måste jag ta tag i det! Bjuder på två bilder på mig idag utanför pappas hus med reflexskärmen, har för övrigt upptäckt att hela hans gård är ju ett flertal photoshoot-projekt vilket gör att denna sommar aldrig tar slut på idéer ;) Vi hörs senare!

Kommentarer
Amanda fernandez säger:

Vacker unifrån och ut!

2012-06-12 | 12:42:37
Bloggadress: http://amandafernandez.blogg.se/
Carolina säger:

Så jävla snygg du är bruden!!!!! <3

2012-06-17 | 21:18:29
Bloggadress: http://lillinashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback