Nära på att dö ut

Kan erkänna att min blogg håller på att dö ut, det är pappas fel, han är så snål att jag fått använda internet genom min telefon och nu har datamängden gått ut och då har jag inte kunnat använda internet under tiden jag bott hos honom. Nu är jag bosatt i Luleå för tillfället och jag har hunnit packa upp mina kläder i byrån (duktigt för att vara Mikaela), samt dammsuga rummet och trappen plus fixat upp min tv. Riktigt produktiv. Nu väntar sju dagars arbete framför mig och jag är taggad för pengarna. Fick veta att jag tjänade 7443 spänn på tre helgers arbete hos Heja eventbyrå! :O Sinnessjukt najs ;) Hann dock inte fick håret idag och bölade lite eftersom jag somnade då jag läste en bok och då blev det för sent... Men imorgon efter jobbet kanske, vi får se hur trött jag är. Är så himmelens less på det mörka och det ska ändras snarast!!!!!!
 
Katterna mina är hos Malin nu och jag hälsade på dom idag, ojoj vad jag saknar dom. Får mysa med gammeltanten Sabina som finns här på Borestigen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback