nio timmar

Hörrni, förlåt för detta! Har verkligen inte haft tid till att skriva eller fixa bilder eftersom mamma hade sin 50-års fest igår. Senare gick jag och David till udden med massa andra polare och njöt av att se solnedgången vid brasan. Det blev ingen utgång (kände verkligen inte för det) så jag och David gick hem, det blev väl en 6- eller 7-kilometers promenad hem till mig.
Idag jobbade jag från 12-21, utan rast och under dessa timmar fick jag sitta ner i en kvart, annars är mina knän döda! Har tagit mig an ännu mer jobb :O Så veckan som kommer är jag bara ledig imorgon, då ska jag njuta och förhoppningsvis ta en promenad till ängen som finns ganska nära pappa och sedan fota lite :)
Har ju sovit i Luleå i två nätter nu och är äntligen tillbaka till mina bebisar, jag älskar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback