Otaggad tjej

Huvva vad dagen är konstig! Hade personalmöte kl 8:00 så det blev till att stiga upp sjukt tidigt för att ta sig från Rosvik in till Storheden. Nåja nu väntar jag in att jag ska arbeta från 14-18:45 och det här är den drygaste tiden, då man väntar in att jobbet ska börja. Annars är jag väl taggad, mest taggad på pengar hehe. Det värsta är att jag lovade mig själv en sak som jag känner att jag inte pallar. Vissa i klassen (vi då) blev inte helt klara med b-uppsatsskiten så då har vi den hängandes över våra axlar denna sommar, sjukt drygt med andra ord, och jag har lovat mig själv att göra klart det idag, just nu under dessa strötimmar, men jag har en känsla av att jag inte kommer göra det. Huvva, life sucks right now. Har i alla fall solat lite (därav bilderna på mig i bikini, chabaaam) Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback