Dags att vara seriös nu då

Jo, då återgår jag till det seriösa. Har faktiskt varit relativt duktig idag med att tvätta och städa lite. Malin kom på besök och hängde hos mig ett bra tag, det var trevligt!


Senaste perioden har jag varit tvär, irriterad på småsaker och allmänt deppig - jag tror verkligen det är bristen på sol och d-vitamin, huvva, man blir ju till och med sur på sig själv! Jag känner att jag vill göra tusen saker på en dag, men förbannat vill man ändå inte göra ett dugg! Det är den värsta känslan av alla, oändligheten.. Det känns som att denna känsla kommer bestå resten av mitt liv, fastän jag vet att jag imorgon kommer njuta för fullt när jag är på skolan.


Jag måste längta efter något, idag längtar jag tills det slutar blåsa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback