Umeå universitetsbibliotek

Jag hörrni, en trött Mikaela (sydde två tröjor igår, samt fick besök av Viktor - resulterade till att jag la mig fem!!) men jag har fortfarande energi till att plugga. Passar på att skriva på bibliotekets dator så slipper jag telefonen för en gångs skull. Kom ihåg att ser någonting skit ut så beror det ju på att jag inte har någon dator och måste använda telefonen istället.

Det blir plugg, plugg, plugg som gäller för mig idag. Eller ja, fram till 17 i alla fall! Igår var jag hemma och sydde, skönt att inte dricka! Ikväll får jag se om jag känner för att hänga med Viktor plus några till eller göra som gårdagen. Vi får se, hörs sen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback