YEAH!

En ganska så frän dag må jag säga! Den startade med att jag tog en liten sovmorgon, till frukost åt jag rester från gårdagens korvgryta, klädvalet blev mysiga kläder och vädret var väl sisådär.
Väl på skolan tog jag och Carolina fram min kamera och började fota lite smått mitt inne i smeten av Universitetet, ingen av oss brydde sig om att alla studenter tittade på oss, dagen hade ändå börjat så bra.

Inte nog med det, då åker jag, Carolina och Sara in till stan för att handla lite tyger, där hittar jag ett mönster till en skjorta samt ett tyg som bara skriker Mikaela (var tvungen att köpa det!). Sen intalade jag Carro att köpa sig en symaskin så nu har hon en likadan som mig :)

Till sist ska jag väl ta och avsluta med att berätta att... JAG KLARADE TENTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback