5 timmars bussresa

Så då väntar jag på att anlända till Luleå. Började bussresan för en halvtimme sedan så det återstår då 4,5h. Har suttit och gjort klart några bilder från gårdagen, dock hann jag inte ta så många med tanke på att arbeta ett 9-timmars pass utan rast. Kan ju lova er att jag inte känner mig pigg nu heller då jag tar en sjukt tidig buss.. Och jag får ju inte heller vila för nu den här veckan kommer jag skriva mer på b-uppsatsen. Sen åker jag ner till Umeå igen på fredag och dagen efter börjar jag åka till Övik 6 på morgonen.. ojoj livet är allt fullspäckat!
Men åter till syftet med detta inlägg (skadad av b-uppsatstänkandet?!): jag ska ladda upp några bilder som beskriver min helg, enjoy ;)


Kommentarer
Amanda Fernandez säger:

Du är duktig som attans ju! Är du hemma under brännbollsyran?:)

2012-05-14 | 11:27:37
Bloggadress: http://amandafernandez.blogg.se/
Mikaela säger:

SJÄLVKLART är jag hemma till yran!!!! ;)

2012-05-14 | 12:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback