En kväll som inspirerar mig

Snart är det varmare ute, snart har jag mer tid till att fota. Jag verkligen längtar! Då fjärrkontrollen (gud vad jag snackar om den hela tiden!) anländer blir det ännu mer!! Wiie. Bara b-uppsatsen blir klar så känner jag att stenen i bröstet försvinner. Kände att jag blev inspirerad av en blogg som jag på något sätt lyckades hitta. http://annawii.blogg.se/ heter bloggen, riktigt fina biler må jag säga. En av hennes bilder inspirerade mig enormt. Det där är sommar för mig. Nu har jag ju ändrat färgerna på bilden lite granna hehe, måste ju få göra något iaf! Plus en bild på ett par skor från Nelly som jag verkligen vill ha, men pengarna just nu skriker NEJ.. Nåja, imorgon blir det jobb - behöver verkligen det!

Kommentarer
Ida säger:

Det är så härlig känsla när man känner att inspirationen och lusten att fota är på topp :-)

2012-05-21 | 22:54:07
Bloggadress: http://guldkanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback