Fredag och det ska firas

Vaknade dör 45 min sedan men jag har bara tagit det lugnt och skrivit lite mer i dagboken om lägenheten. Tänk på två års tid kommer jag ha flyttat fyra gånger!! Sinnes, och denna lägenhet kommer jag äntligen känna för en gångs skull att jag "har flyttat för gott(närmsta åren iaf)". Alla andra lägenheter har jag inte kunnat känna att här kommer jag bo kvar länge, har alltid velat flytta ut vart jag än bor - men inte den här gången!!!! Ett tips rill dig som vill flytta in till Tvistevägen (srudentlägenhet) - GÖR INTE DET! otroligt lyhört, väldigt liten yta för väldigt mycket pengar, inte värt helt enkelt!

Efter detta inlägg blir det dags för storstädning inför ikväll! Malin kommer hit kl 12 och då måste jag ha hunnit städa, skura, dammtorka, tvätta, göra lunch och rengöra toaletten. Men det går ändå ruskigt fort!

Vi hörs senare idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback