Godnatt

Godnatt säger jag och Anneli! Det har varit en fullspäckad dag idag från klockan ett till för en timme sedan. Först lastade vi ju in alla saker i lastbilen och sen blev det ju Coop i Övik. Sen var vi ca 1,5 timme på bondgården och träffade världens grymmaste bonde ever. Vi fick se hur korna mjölkades, vi träffade kalvar, jag fick mysa med bondkatten och vi planerade inför imorgon. Jag känner att morgondagen kommer bli awesome, tröttsam måhända men det är värt det. Hoppas jag hinner ta massa bilder om eventet imorgon så jag sen kan lägga upp det på bloggen. Nu ska vi sova, det blir upp 6 imorgon för att börja fix upp alla saker klockan 7, sen blir det fullspäckat fram till 16!
Vi hörs :)

Bjuder på en bild på en SUPERDUPER snygg tjej vid namn Carro - www.lillinashalsa.blogg.se

Kommentarer
Amanda Fernandez säger:

Alltså hon är såååå snygg Carro!!!!!!

2012-05-13 | 09:39:06
Bloggadress: http://amandafernandez.blogg.se/
Carolina säger:

ÅHHH!! Faan vad läcker!!!

Gulliga ni är! ^^ <3

2012-05-26 | 19:27:38
Bloggadress: http://lillinashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback