Hurra hurra!

Idag fyller väldens snyggaste kille år. Han blir hela 12 bast och lever livet till fullo. Han älskar familjen mer än något annat men ibland kan man undra om det är så att han är mer förtjust i datorn än i oss (höhö). Han är blond och har klarblåa ögon, jag är brunett och har grönbruna ögon - är vi verkligen syskon? Självklart! Han är den goaste killen och jag älskar den pojken över allt som finns på denna jord. Han kan vara lite snål ibland när det gäller godis, men det är lika bra, för jag behöver någon som säger nej till mig. Annars gör han vad som helst för att vara med mig så mycket som det bara går och jag är riktigt glad över att jag ska få spendera sommaren i Luleå med denna pojk.
Han är mitt allt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback