Ignorance is bliss

Då sitter jag vid min älskade dator just nu. Sex veckor går sakta, men det har ändå gått sjukt snabbt. Snart är det sommar, bara fyra veckor kvar tills jag åker upp till Luleå för att arbeta. Det känns skönt!

Tränade med Anneli idag på IKSU, körde första gången Indoor-walking och jag kan säga att det inte blir det sista heller! Det var riktigt kul faktiskt!

Imorgon blir det plugg hos Sofia och sen ska vi baka. Imorgon är det faktiskt hela FEM år sedan jag fick veta att jag har diabetes. Jag är så lycklig över min pump. Jag bara flyger på moln just nu och jag trodde inte att jag skulle må såhär bra med min sjukdom. Snart kommer jag nog skriva ett långt inlägg, men nu är det sent och jag ska gå över till David.

Bjuder på två bilder som jag och Sanken lekte lite med idag innan seminariet drog igång.

(foto: Jag, Canon Eos 400D, Ef 50mm f/1,8)
(foto: Sofia, Canon Eos 400D, Ef 50mm f/1,8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback