Min förebild

Jag ser att det blir många inlägg den här dagen, men detta är ett måste.
Tänkte bara berätta om en person som jag verkligen ser upp till. När jag promenerade med Sofia idag till skolan sa jag till henne att denna person är en fantastisk människa. Denna person gör allt för sina barn, hon prioriterar alla framför sig själv och det är något inte alla gör. Jag ska också vara 28 år då jag får mitt första barn. Jag ska också se till att mina barn prioriteras först av allt. Hon är så naturlig som det bara går, sminket finns i toaskåpet men det är sällan det används - och sminket behövs inte, för det går inte att bli mer naturligt vacker än den kvinnan. Hon älskar sitt jobb och nu när jag har gått förbi dagiset varje dag denna vecka förstår jag varför. Varje morgon tänker jag på henne när jag ser de små barnen springa uppför den stora kullen. Jag förstår precis hur hon känner. Hon njuter av de små sakerna i livet. Senaste tiden får jag inte nog av att ringa henne, jag undrar om hon ibland känner att jag är jobbig som gör det fem gånger per dag. Men hallå, jag är ju hennes dotter..

Och hon är min mamma, hon är min förebild. Jag älskar dig, du är den finaste människan på jorden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback