Pluggdags

Nu har jag segat nog idag. Efter en försovning och en tur på biblan har jag hittat två böcker om IKEA och historien om Kamprad. Det är spännande, så efter detta blogginlägg är det dags att dyka ner i böckerna och simma runt i alla ord. Nåja, idag blir det lägenhetsvisning och jag är superdupertaggad inför den! Måste bara göra mig lite snyggare till ikväll för just nu sitter jag i mjukisar och utan smink (nog för att det är underbart). Kompisarna på skolan jag träffade måste fått en chock då det kom fram en osminkad Mikaela i slacker-kläder hahaha. Men jag är ju en naturlig skönhet (höhö..) ;D

Kommentarer
... säger:

typ det snyggaste jag någonsin sett. Dör av beundran

2012-05-10 | 12:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback