Sakta men säkert

Har varit helt borta från bloggen idag, ganska skönt faktiskt. Men det betyder inte att kameran inte har varit med mig under dagen. Fick veta av mamma att hon hade två kamerastativ så gissa hur glad jag blev på en skala 1-10!! Då får jag med mig ett stativ hem denna gång då, tihiiiiiiii! Det som fattas nu är en fjärrkontroll till kameran.
Nåja, har fotat Sabina och mig själv haha och jag gillar porträtt. Ser inte charmen med att fota landskap, blommor och sånt där krimskrams. Att fota sådant som är levande tycker jag har sin charm. Varje ögonblick blir något nytt. En blomma poserar ju inte.

Var på bio med bror min också, vi såg The Dictator hahaha sjuk film! Den borde ses av det svenska folket.

Känner att kreativiteten är på väg tillbaka nu sakta men säkert. Men det blir ingen lugn stund för mig inte!! Har jobb som väntar på mig direkt dagen efter att jag åkt ner till Umeå (vilket är imorgon) och sen är det b-uppsatsen som gäller heheh. Nåja, ska lägga mig nu. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback