Svetten rinner

Då har jag och Anneli kört stenhårt idag på indoor-walking. Jag var sjukt otaggad på det en timme innan, men jag tog verkligen ut mig och satsade så svetten rann. Sen ska vi även prova på funk så vi kan få dansa lite också. Det vore grymt! Dans, spinning och indoor-walking tre ggr per vecka vilket blir en 400-lapp varje månad. Nu börjar det bli värt det!

Det är ganska stressigt i skolan just nu med b-uppsatsen så jag kommer typ inte ha någon fritid på kvällarna heller. Brukar stanna hos Sofia till 18 och sen är dagen i princip slut. Nåja, det är i alla fall riktigt intressant och arbetet är riktigt kul.

Imorgon ska jag få se på lägenheten, wooooooooohoooo! Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback