Bildbomb

Äntligen är jag hemma och får pusta ut! Har städat för fullt och pluggar nu. Tog en liten matpaus nu och måste åka iväg till Ica Maxi och inhandla kattmat och lite mat till mig själv. Känner mig fortfarande sjukt trött och jag lär inte få sova ut förrän sommaren är här!
På tal om det, vad är detta för vår då det är 11 grader varmt?! Förra året var det typ 20C den här tiden...

På tal om att tänka tillbaka, tänkte bjuda på en liten bildbomb på mig genom åren. Kan ju säga att jag älskar att byta frisyr haha (supersugen nu också!). Bilderna får tala för sig själva, men ha i åtanke att jag var ung och dum, poserna är väl inte direkt high fashion (detsamma gäller håret).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback