Vaknade fel

Tja tja tja! Vaknade 7:30 och märkte att pumpen hade lossnat... Så det blev raka vägen hem till mig och då passade jag på att byta rubbet. Låg på bs 10,7 så det var ju inte så farligt. Dock måste jag kolla mitt blodsocker typ hela tiden idag.. Nåja! Är taggad inför jobb. Kameran åker med och datorn också, måste ju uppdatera senare ikväll. Nu ska jag städa lägenheten - har inte haft tid när det har varit plugg på b-uppsatsen, så nu passar jag på. Ska också posta iväg lite kläder, folk har ju budat på tradera så snart är soffan min! Det går inte en enda sekund utan att jag tänker på den! Jag ska ha den ;D

Kommentarer
Sara säger:

Likadan pump som min syster har :) Ha en fin söndag!

2012-05-13 | 08:36:15
Bloggadress: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback