Seg

Ursäkta för lite halvdålig uppdatering. Har som inte hunnit fota någonting, speciellt då en del till mitt kamerastativ är borta och att min fjärrkontroll spårlöst försvunnit (har letat igenom hela lägenheten och storstädat), vilket resulterade i att jag aldrig tar några bilder. 
Idag har jag och min grupp i skolan i alla fall filmat in massor med material som förhoppningsvis är bra dessutom. Imorgon blev det lite ändrade planer så jag och gruppen kommer sitta i klassrummet och starta igång med redigeringen vilket tar längst tid!
 
Sen på torsag bär det iväg, gaaah! AMANDA och NORGE! Helt sinnes, har som inte kunnat smälta detta. Då ska ju kameran lätt med och då blir det säkerligen riktigt fina bilder :)
 
(Fungerande stativ, fungerande fjärrkontroll och en helt IQ-befriad katt vid namn Polly och den hungrigaste katten av alla - Jag älskar henne!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback