Upptäcka

Jo, idag orkade jag inte fixa om designen så det får bli en annan gång. Kom på att jag nästan aldrig skriver om min diabetes, undrar varför. Men jag tror inte att jag har sånt stort behov av att berätta hur jag ligger i blodsocker varje dag (nog för att min mor och mormor gärna vill läsa om det här på bloggen hehe), kanske jag ska börja skriva lite mer om det och hoppas på att mitt blodsocker förbättras ännu mer? Har ju iofs blivit sååå mycket bättre då jag skaffade pumpen och lärde känna Anneli. På tal om min diabetes så har jag skickat in ett mail till ungdiabetes (öppnas i nytt fönster) för att bli en så kallad LUD:are som är en kontaktperson lokalt just i Umeå där jag bor. Anneli är också med mig så tillsammans kommer vi försöka göra Umeå till ett trevligt ställe för unga diabetiker, jag vet hur det kändes att "vara ensam" i Umeå och inte känna någon annan med sjukdomen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback