Fredagsfin

Åh jag önskar att jag hade tagit en helkroppsbild på mig i fredags för jag kände mig verkligen asball! Men jag lär ju kunna fota mig med den outfiten någon till gång, förhoppningsvis nu på fredag igen hihi. I alla fall, i fredags var jag på en korridorsfest med trevliga vänner, jag var där i kanske 1,5 timmar innan vi åkte till Lokal där Mystery Train spelade och det var riktigt roligt! Efter att de hade spelat klart dansade jag och vännerna på som galningar på dansgolvet. Det var huuuur roligt som helst! Det var min fredag i ord, en riktigt trevlig sådan! Jag drack knappt och kände mig nykter till tusen under kvällen och det var hur skönt som helst för dagen efter vaknade och var inte alls bakis, weei! :) 
 

Kommentarer
Amanda såklart! säger:

Herregud vilken sjukt fin bild! Jag döööör, så snygg!!

Svar: Aaaw <3
Mikaela Sandström

2013-04-15 | 14:23:40
EmmA - Photo säger:

Jäklar, vilka fina ögon!

Svar: Nämen tusen tack! :)
Mikaela Sandström

2013-04-16 | 19:05:34
Bloggadress: http://emmaswindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback