Att göra en tjänst

Jag gillar när folk ber mig om tjänster, speciellt när det gäller grafisk form och illustrationer. Jag har massvis med projekt på G och jag verkligen stordiggar det! Jag håller fortfarande på med öletiketterna, men det går lite segare än vad jag trodde gällande det. Sen ska jag ju åka upp till Luleå och produktfotografera burgare och sedan göra affisher till gatupratarna. 
 
Ett nytt projekt på G är att hjälpa Amanda att göra en design till tex visitkort då hon är fotograf. På sidan om detta fortsätter jag för fullt med min portfolio och strax är den faktiskt klar (eller klar och klar, jag kommer nog aldrig bli färdig med den, men jag måste börja söka praktik snarast!). 

För någon dag sedan ringde Sunna mig och frågade om jag kunde hjälpa hennes grupp i skolan. De kommer ha någon typ av redovisning av ett "case" om folkets bio tror jag, och de behövde illustrationer på fyra påhittade personer. De behövde bara några skisser och ingenting märkvärdigt så jag tackade ja till det uppdraget och blev faktiskt klar med det igår. Tänkte visa dessa här, och tänk på att jag har spenderat ca 30 min på vardera bild så det är ingenting som jag är megastolt över. Här kommer dem i alla fall :D
 
(OBS!!! Dessa illustrationer har jag fått inspiration från bilder sökta på google, så det är faktiskt riktga människor jag har ritat av!)
 
 

Kommentarer
Fanni säger:

Du är så jäkla duktig Mikaela. Du har verkligen fått en gåva.

Kramar.

Svar: Åh men tack så mycket Fanni! Värmer verkligen i hjärtat :)
Mikaela Sandström

2013-12-05 | 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback