Den dagen vi kallar för julafton

Detta år har jag verkligen haft ångest inför julen. Jag vet verkligen inte varför, men jag tippar på att det är dels på grund av uppsatsen och dels på grund av så otroligt mycket jobb på Ica den senaste veckan. Jag älskar jobbet, men när man ser så många handla för flera tusen kronor och när jag scannar julpapper efter julpapper har jag nog blivit lite anti med sånt som har med julen att göra.
 
Jag får ångest av alla jullåtar, jag har inte önskat mig något speciellt men (!!) jag har fått värdens bästa present av världens bästa kille! Som sagt har jag inte önskat mig något speciellt och min klapp jag fick av Max var Canons batterigrepp - och de är INTE billiga kan jag lova. Jag hade lätt klarat mig med någon billig kopia, men istället fick jag Canons riktiga batterigrepp. Kände mig dålig som bara gav Max några fotografier från i höstas då vi hoppade fallskärm. MEN!!! Jag sa till honom innan jag åkte upp till Luleå att jag ska ge honom en störra julklapp då jag kommer hem, och den inhandlades under gårdagens shopping. Ni får se sen vad jag har köpt till honom ^^,
 
Nåja, denna julafton spenderas med min pappas släkt i Rosvik. Riktigt trevligt tycker jag. Sen ska jag förhoppninsvis följa med mina Luleåvänner på den traditionella vandringen mot Ormberget om det blir av. Jag får önska er en god jul och vi hörs senare! Hejsvejs
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback