Det går bra nu

Ååh jag är så lycklig! Det har gått jättebra för mig med allt som har med uppsatsen att göra. Så fort jag är inställd på att plugga kan jag sitta flera timmar utan att bli rastlös. Jag var dessutom ledig hela förra veckan från uppsatsen och jag har dessutom börjat analysera första tidningen av totalt fyra. Det går dessutom snabbare än jag trodde att anaysera så jag blir ju självklart hur glad om helst. En annan sak är att jag inte har ett enda hjärnspöke som gör mig tokig. I min förra b-uppsats blev jag seriöst galen av allt tjorv, men nu verkar allting så solklart att jag inte vet vart jag ska ta vägen! 
 
Jag har dessutom hunnit fixa framsidan och innehållsförteckning som är så drygt. Sidnumreringen är dessutom gjord så nu är det bara att se till att skriva som en galning. Mitt mål finns fortfarande klar. När jag sitter på tåget/bussen upp till Luleå den 22:a december kommer jag banne mig skriva det sista och korrekturläsa min uppsats. När jag är i Luleå ska jag bara njuta av den lilla lediga tid som jag har att spendera där och alltså vara klar med uppsatsen när jag sätter min fot på luleåmark. Om det är så att jag klarar av mitt mål har jag då tre veckor av ledighet! Jag ligger fortfarande före i mitt schema. 
 
Veckans mål är att - Göra klart analysen av den första tidningen. 
Nästa veckas mål - Analysera resten av tidningarna! och börja skriva resultatet av analysen
Sista veckan (söndagen åker jag till Luleå) - Göra klart hela skiten! 
 
"Jag är så kung, jag älskar detta, jag klarar detta, jag är helt enkelt bäst!" 
/ Mikaela Sandström 2013-12-04
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback