En dag senare

Sorry, jag skulle uppdaterat detta igår men jag tar det idag istället. Nu kommer bilden där jag ritade av Rebecka!
 
gårdagen bestod av plugg i högsta hugg och massa mail skickades inför praktiken :) Det bästa av allt är att jag har fått ett svar från en och jag ska faktiskt på intervju!! Och det är inte heller här i Umeå, nej nej! Det är i GÖTEBORG! Hur glad som helst är jag, ska kämpa nu med öletiketterna, Amandas logotyp och affisherna till Korvgubben så jag kan visa dem vad jag verkligen kan :D Tänk om jag får praktisera i Göteborg från och med mars?!?! Som stöd kommer min älskade prins Max följa med mig nu efter jul och visa runt i Gbg eftersom han har bott där tidigare. Voy, voy jag flyger lite på molnen just nu :O
 
 
Och såhär ser originalbilden ut:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback