Fjädrar

Nu är jag äntligen ledig från jobbet och har nu tid till att fokusera helt och hållet på min uppsats och portfolion. Med tanke på att det är tusen gånger roligare att visa hur det går med min portfolio än med min uppsats så tänkte jag härmed lägga upp en ny illustration som jag är nöjd med trots den lilla tid som jag har spenderat på den. 
 
Nog snackat för idag, är less på mig själv som skriver så långa inlägg. Här kommer bilden!! Förresten inser jag nu hur mycket jag hade kunnat fixa med denna bild - Håret såklart, fjädrarna är ju ett skämt haha, bandet ska jag göra konturerna mer svarta... Nåja här är den i alla fall
 
 

Kommentarer
Amanda säger:

Helvete så cool!

Svar: Danke!! ^^,
Mikaela Sandström

2013-12-10 | 09:27:07
Bloggadress: http://maandy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback