Fjärdrar 2

Jag tänker att jag tusan fortsätter med samma tema "indian/fjädrar". Blev så nöjd med förra bilden att jag banne mig gör en till med samma tema. Ska nog göra ytterligare en till om jag orkar och har inspiration :) Ska beställa hem dessa i större format så jag kan sätta upp dem på väggen. Någonting måste ju upp på mina tomma väggar! :D
 
Tog dessutom på mig ett extrapass på jobbet så jag ska arbeta från 15:30 till 20:45 faktiskt! Vet inte varför jag sa "ja", men man tackar ju inte nej till pengar. När jag slutar imorgon kommer Max möta upp mig där på Ica och då ska vi inhandla ingredienser till vårt andra försök till att baka lussekatter. Denna gång ska vi se till att inte bränna första plåten (och inte andra heller!)
 
Här kommer bilden på min älskade indian. Är så nöjd att jag skulle vilja tatuera in den på min kropp hahah, nej nu överdriver jag lite - men det hade varit coolt. Jag märker nu att jag inte har tatuerat mig på ett tag, men app app app!!! Jag måste spara pengar till sommaren då festivalerna väntar på mig hihi
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback