Gårdagen

Igår jobbade jag som sagt från 15:30-20:45 och det var kaos. Det var inte mycket folk, men det var flera streckkoder som fattades, folk glömde saker kvar på bandet så jag fick springa ut till parkeringen, det blev fel på kassan under en avstämning, ja massvis med kaos helt enkelt. Tiden gick ju fort så när jag slutade mötte Max upp mig och vi inhandlade alla ingredienser inför vårt lussebaksförsök nummer två. Denna gång gick allting mycket bättre och vi använde min köksassistent som jag kom på att jag hade dammande i mitt skåp. Tog inga bilder under tiden vi bakade för jag hade ingen lust. Men kameran åkte fram när Max hade käkat så många lussekatter och druckit starkglögg att han däckade på soffan hihi. Min kaotiska dag slutade bra i alla fall, med ett gäng lussekatter i frysen och en Max vid min sida :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback