Jobbhelg

Jag har ju jobbat denna helg och det är därför jag har varit dålig på att uppdatera! Idag har jag faktiskt fikat tillsammans med Emma och det var riktigt mysigt. Har annars bara hängt hemma, men snart blir det ändring på det! Ska ta bussen snart till Max och senare ska vi laga crêpes med svampstuvning hihihi mumsigt! Har ju inte träffat den killen sen förra fredagen så jag känner mig som ett barn på julafton. Plugget ska med och förhoppningsvis hinner jag dona med det också. Imorgon är det sista jobbdagen på den jobbiga jobbveckan och därefter är jag ledig i en och en halv vecka igen :) Då lär ni se att denna blogg uppdateras ännu mera.
 
Såhär mysig känner jag mig just nu. Har helt glömt bort min lila tröja så jag letade som en galning efter den idag. Tror dock att den har krypt i tvätten :( Mina svarta lackbyxor har också varit försvunna ett tag så det känns som att jag har på mig en helt ny outfit haha. Tyvärr blir det inga roliga bilder i detta inlägg, men hellre någon bild än ingen alls :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback