Min julklapp till Max

Okej nu har Max öppnat sin julklapp och jag tänkte visa vad jag har köpt för något till honom :) Han har fått ett relativt stort paket med små klappar inuti. Hoppas ni förstår det stora paketet och innehållet såg ut när jag förklarar detta nedan hihi
 
Det första han såg när han öppnade kartongen var en disktrasa eftersom han avskyr att diska haha 
 
 
Efter att han tog bort disktrasan fanns det fyra saker som var synliga. Ytterligare en inslagen klapp, en kartong med lcok och sen dessa -
 
1. Det bästa doftljuset någonsin som vi båda flitigt använder.
2. Lite kärlekspiller såklart!
 
 
I det inslagna paketet fick han rvå grytvanar som han behöver. Jag vill ju inte bränna mig på plåten!
 
 
I kartongen fick han sin parfym som börjar ta slut. Jag köpte en i Indonesien till honom och han har använt den flitigt. Han sa ju till mig innan jag åkte till Indonesien att denna parfym är den enda som är god och det kan jag hålla med om! :)
 
 
MEN det tog inte slut där, nej nej!! Under dessa fanns en liten dold lucka i form av paradisaskpapper och vita servetter. Han som trodde att det var slut med julklappar där. Såklart kunde jag inte hålla mig....
 
 
Jag gick ALL IN på en ny klocka till honom. Första kvällen jag sov över hos honom kastade han sin klocka mot sängen och råkade träffa ett vattenglas. Klockan sprack tyvärr och jag som tyckte att den var så fin! Den var så enkel som det bara gick och jag har kollat runt på massvis med klockor, men inte hittat den perfekta. MEN NU HAR JAG DET! Jag verkligen älskar Daniel Wellington-klockorna och kommer önska en till mig själv när jag fyller år i februari. Nog med snack - här är den underbara klockan som jag är förälskad i <3
 
 
Sådär, detta var den stora julklappen till Max. Jag är riktigt nöjd själv över de saker jag har hittat till honom. Alla saker behöver han (speciellt kärlekspillerna höhö) vilket för mig är det bästa med denna julklapp :) Hoppas ni alla har haft en trevlig julafton! Herrå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback