Mitt liv i bilder

Hittade min gamla hårddisk där det finns bilder från 2005. Jag tänkte faktiskt dela med mig av hur mitt liv har sett ut sen jag var 14 år. Det är ju flera tusen bilder som jag har där och vilken nostalgi. Jag kommer dela in allting i år och "resor". Välkommen till Mikaela Sandströms liv från 2005 och framåt. Kommer dock inte orka redigera alla bilder eftersom det skulle ta allt för lång tid. Så ni får njuta av dem som de är. Enjoy! :)
 
(Ps, bilderna är i olika storlekar tyvärr, har inte tid till att fixa till det eftersom det blev mer bilder än vad jag trodde att det skulle bli)
 
2005
 
Här finns det inte så många bilder. Jag var 14 år och gick klass 8A på Örnässkolan i Luleå. Dans och konståkning var min passion. Jag hängde väldigt mycket med min familj under den tiden.
 
 
2006
 
Livet såg i princip likadant ut haha. Enda skillnaden var en ny klass då jag började naturvetenskapsprogrammet i gymnasiet.
 
 
2007
 
Natur, natur, natur! Fick diabetes under våren och så småningom började fester inledas i mitt liv. Åkte till Italien tillsammans med två lärare och två klasskamrater. Det bästa var att allting var gratis! Spännande när det händer något nytt. Slutade konståkning och dans så småningom på grund av en knäskada tyvärr. Men jag får intala mig själv att jag inte hade bott här i Umeå om det inte vore för skadan. På ett sätt måste jag erkänna att jag ibland tror på ödet!
 
 
2008
 
17 år och nu var konståkningen över. Fester blev lite fler och italienarna kom på besök hos oss i kalla Sverige. Sommaren 2008 åkte jag och pappa till Florida och bilade runt från Miami Beach, till Florida Keys och Orlando och sist tillbaka till Miami :)
 
 
 
Här får ni även se de allra första verk som jag gjorde i Photoshop. HAHA jag DÖR! Kom ihåg att dessa bilder är även från och med 2005 :) Kul att se att man har förbättrat sina skills
 
 
2009
 
Mycket hände under detta år. Jag åkte till Thailand, jag tog studenten, jag började karriären som stekare ( grillbiträde ) och jag träffade riktigt härliga människor. Under denna sommar har jag säkert 2000 bilder på alla äventyr som väntade oss. Jag var på min första (mesiga) festival - Trästocks haha. Detta år var verkligen det jag hade väntat på sen jag var yngre. Alla andra år hade jag mest umgåtts med familjen och det var nu som jag insåg att mina vänner fick en stor plats i mitt hjärta. Nu har jag dock ingen kontakt med de flesta, men så är det ju. Vickan är nog den enda kompis som jag har kvar i Luleå sen denna tid. Här får ni se en drös med festliga bilder! Vi börjar med Thailand, sen studenten osv.
 
 
Balen och studenten!
 
 
Och nu vidare till den härliga sommaren 2009:
 
 
2010
 
Kände att det nästan blev lite för mycket bilder där under 2009! I början av 2010 åkte jag och Vickan till Thailand och var där i tre veckor. Jag och Max upptäckte ju att både jag och han var i samma stad SAMTIDIGT! Tänk om vi gick förbi varandra där. Världen är ju allt liten! Det var även under 2010 som jag flyttade ner till Umeå och därefter avtar alla bilder tyvärr. Men livet har ju som sett ut likadant här så jag kanske ändå slutar att lägga upp bilder efter att jag visat mitt 2010. Har ju ändå visat sinnessjukt många bilder hahah!
 
 
Och sist flytten till Umeå!!
 
 
 
Där har ni en liten del av hur mitt liv har sett ut sen 2005. Sjukt att det finns så många bilder som man har tagit under alla dessa år. Hoppas ni inte tycker att det har blivit för många bilder, men hellre att jag visar i bilder än att jag skriver en bok på tusen sidor. Nu har jag spenderat nog med tid till att lägga till dess bilder och ska fortsätta med pluggeriet. Vi hörs! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback