Näst sista dagen på år 2013

Oj vad tiden går snabbt. Har ju knappt uppdaterat här på bloggen och känner att det är dags nu. Jag kommer även göra en liten årsresumé men det kommer lite senare hihi. Åkte ju ner till Umeå redan den 25:e och har hunnit med så pass mycket att jag endast tar upp snabbt vad som har hänt sen dess. Jobbade den 26:e och den 27:e december. I fredags klippte jag Max för första gången och var huuur nervös som helst! MEN jag lyckades faktiskt riktigt bra och han blev supersnygg med den nya frisyren :) Ni ska få se en bild senare när jag har kameran med mig. 
 
I lördags tog vi hem katterna till min lägenhet och åkte med Sara och Mikael till strömpilen. Senare på kvällen åkte vi till dem och åt kex med ost och hade en riktigt trevlig kväll med några andra vänner också. Efter tolv skjöt jag min första raket och vi alla fortsatte kvällen hemma hos Sara och Micke (vi pallade inte att gå ut och spendera massvis med pengar på inträde och dyr dricka).
 
Idag har jag pluggat för fullt och ska nu promenixa till Ica Maxi för att hämta ut ett paket som mamma skickade till mig. Jag hade glömt min depen gel-lack, handkräm och någon till grej i Luleå så hon var så snäll att skicka de med posten. Jag ska även inhandla oxfilé och annat gott till imorgon då jag och Max ska göra plankstek! NOM NOM. 
 
Vi hörs lite senare :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback