Project "Korvgubben"

Idag var en riktigt stressig dag må jag säga. Åka med mamma till Storheden och sedan gå själv på stan. När jag vandrade där stötte jag självklart på massvis med folk som jag känner haha, då vet man att man är tillbaka till sin hemstad. Strosade runt på stan och dog, sen efter att jag hade kommit hem åkte jag direkt vidare till korvgubben. Nu har jag äntligen fotograferat massa hamburgare, strips och mer därtill. Visar här en bild men klaga inte, för den är bara snabbt redigerad. Nu ser jag väldigt mycket fram emot att få designa de nya affisherna!
 
 
Ooooooch såhär såg min lilla light box ut! Den har jag gjort helt själv woho. Allt du behöver är en kartong, vitt papper och två lampor. Du klipper ut sidorna och tejpar vitt papper där. Sedan tejpar du fast ett långt vitt papper från "taket" och låter det glida ner till golvet. TADA!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback