Rätt så lycklig

Ville bara säga såhär på morgonkvisten att jag är brutalt lycklig över att min uppsats strax är klar. Jag hann tyvärr inte med mitt mål att bli klar innan resan till Luleå, men för mig gör det aboslut ingenting att sitta och skriva den nu. Jag har bara 3000 ord kvar att skriva och de kommer jag lätt hinna på en till två dagar. Sen kommer det stora pillet med att fixa till bilagorna, bilder till analysen och källförteckningen som är i lite fel ordning. Till sist ska jag be min låtsaspappa korrekturläsa uppsatsen och sen får jag eventuellt bli examinerad och godkänd under opponeringen. Dock är jag sjukt nervös inför opponeringen, men jag ska klara det! :) Flyger lite bland molnen nu den sista dagen på detta år.
 
Jobb till 16 och sen direkt till min lilla älsklingsplutt och laga Black and white à la plankstek. Jag ska skåla för att han är bäst och stödjer mig i allt jag gör. Jag ska skåla för att han verkligen visar för mig hur fin jag faktiskt är och ger mig den uppmärksamhet jag behöver. Jag ska skåla för att vi har varandra i vått och torrt. Till sist ska jag skåla för ett nytt år och att vi ska ta det med storm tillsammans! 
 
Såhär ser min uppsats ut översiktligt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback