Ritplattan är min drog

Alltså jag vet verkligen inte vad det är med mig just nu. Måste sluta snarast med detta missburk haha. Måste nog flytta ritplattan till Max så jag inte sitter varje kväll och ritar med den. Ojoj alltså. Men jag ska ju inte klaga, nu har jag nog med bilder så det räcker till portfolion tills vidare. Ska faktiskt skaffa mig en hemsida där det bara finns portfoliobilder och inga såna här inlägg alltså. F-skattesedel ska jag ansöka också om så jag kan ta beställningar av bilderna som folk vill :) 
 
Min vän Rebecka frågade om jag kunde rita av henne och självklart ställde jag upp! Den bilden får ni se senare, nu kommer den absolut bästa bilden jag har ritat i min ritplattehistoria (i den stilen som jag haft på de senaste bilderna alltså). Jag avskyr att rita hår för man måste vara så petig, men nu har jag ju tränat som en galning den senaste tiden och det går bara snabbare och snabbare för mig nu. Jag älskar hår i allmänt, det är det som definierar en människa väldigt mycket tycker jag. Jag älskar när det är rörelse i en bild. Så jag kombinerade hår och rörelse och TADAA!!!
 
Jag ska beställa hem några fler bilder och hörrni, om det skulle vara så att ni också vill ha en bild på väggen eller liknande - tveka inte att höra av er! Det är bara roligt när folk vill ha något som jag själv har skapat :) 
 
Vi hörs senare när jag visar upp bilden på Rebecka :D Herrå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback