Tidningarna har anlänt

WOHOOO! Nu har jag fått hit mina tidningar som jag ska analysera. Fick dessutom världens gulligaste lapp från Emelie som hjälper mig med tidningarna. Efter många om och men lyckades jag få tag på en person på Aller förlag i Stockholm och det visade sig vara Emelie. Vi började maila varandra och hon skulle skicka upp tidningarna helt gratis till mig. 
 
Det dröjde två veckor tills jag kände att något inte stämde så jag skickade ett till mail till henne. Hon bad jättemycket om ursäkt då hon hade tagit fram tidningarna men glömt att skicka dem. Ingen fara skedd, en vecka senare dök de upp med posten - igår!! WOHO. Skrev till henne att jag var i extas, men upptäckte att en av tidningarna var fel nummer. 
 
Så jag skrev till henne igår om att få upp nummer 12 och hon sa " Det är inte sant!!! Så klantigt av mig. Lägger nr 12 på lådan i morgon (Posten har gått idag). Förlåt igen!!! ". Och det slutade inte där heller. Idag fick jag för mig att kolla på tidningarna och gissa vad jag såg då. JO att jag hade skrivit fel nummer! Jag hade redan nummer 12 hemma, det var nummer 18 som egentligen fattades:
 
Jag - " ALLTSÅ!!!! Vad är det med mig, det är nummer 18 som fattas! Herreguuuuuuuud hur kunde jag vara så dum?!?!?! "
Emelie - " Hahahaha! Du är som jag!!! Ingen fara på taket! Jag fixar ett nytt kuvert. Behöver du fortfarande nummer 12? "
Jag - " HAHAHAH vi får skratta åt detta ett tag, jag har nummer 6, 12 och 24 hemma så det är bara nummer 18 som fattas. Haaha jag dör, seriöst! Kommer berätta vår lilla historia idag för min handledare. Han kommer garva ihjäl sig! "
Emelie - " Hahahaha! Två virrhjärnor! Lagt tidningen på lådan nu så du borde ha den på måndag!
Och återigen: Är det något mer nummer du behöver så hojta till!!! "
 
Så där har ni det, två virrhjärnor! Haha men allting har äntligen löst sig och jag har ju trots allt tre tidningar hemma att analysera. Så nu vet ni vad jag kommer spendera resten av min lediga tid denna helg. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback