Två korvar i en och samma säng

Här ligger vi nu. Max har somnat och håller hårt om sin dator. Jag somnar snart, men håller ögonen öppna för att superkötta uppsatsen! Det går faktiskt riktigt bra. Hade mittseminarium och är riktigt glad över den kritik jag fick. Nu är jag supertaggad på att bli klar med min uppsats när jag satt min fot på Luleåmark.
 
Tågbiljetten är köpt, på söndag åker jag äntligen upp till Luleå! Hade velat hinna med det tidigaste tåget, men tyvärr var det fullbokat, det fick bli 13-tåget istället så jag är framme kring 17 i Luleå. Jag längtar faktiskt lite till lördag, då slutar jag jobbet 20:00 och därefter kommer jag frakta mina älsklingspälsklingskatter till Max som ska ta hand om dem under julen. Det ska bli riktigt spännande för vi kommer då sova natten till söndag tillsammans med dem hemma hos honom tjihoo!
 
Tyvärr har jag ingen bild tagen med systemkameran utan det fick bli en bild tagen från min dator. Det gör ont i hjärtat att lägga upp dessa bilder med hemsk kvalitet, men bättre än ingenting alls! Herrå :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback