Utökat portfolion

Sådär, tänkte visa denna illustration jag ritat med ritplattan. Jag älskar verkligen min ritplatta, kan inte vara utan den! Idag ska jag på skolan och plugga sinnessjukt mycket och sen ska jag passa på att träffa Robert på en fika. Har glömt att hämta min extranyckel som han har haft sen jag var i Luleå då han tog hand om katterna. Det blir nog en helt okej måndag. Nu börjar den tunga veckan igen med jobb onsdag, fredag, lördag och sen måndag. Så ser mitt schema ut varannan vecka. Förra veckan gick så sjukt snabbt, men det gör dem alltid när man är ledig från jobbet. 
 
Målet för denna vecka är att bara plugga extremt mycket och tagga jobb helt enkelt. Så förbered er på att det inte kommer uppdateras så mycket här på bloggen denna vecka. Jag ska försöka i alla fall! 
 
Nåja här kommer bilden! Tog totalt 7 timmar att göra... Men NÖJD är jag! (Dock är hår så svårt att måla, men jag kämpade cirka två timmar med det så det får duga haha) Denna kommer bli en del av min lilla samling till min portfolio :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback